סובב ראשים בשמלת אורחים לחתונה בקיץ

בין אם אירוע החתונה הבא שלך וירטואלי או באופן אישי השנה, שמלת האורחים לחתונה בקיץ תסובב ראשים. כן, השמלה הסגולה הזו היא השמלה הטובה ביותר לחתונה ללבוש בקיץ הקרוב ומעבר לה. חתונות קיץ הן הטובות ביותר. שם כל כך אפשרויות וצבעים רבים ללבוש ותוכלו די להתרחק עם סגנונות רבים כל כך בגלל מזג האוויר. כמו כן אתה לא צריך לדאוג שמעילים שיכוסו את השמלה היפה שלך.
כאשר זה נוגע לשמלת אורחים לחתונה בקיץ, חשבו צבעים בהירים, נועזים ושטופי שמש אך עם זאת קלאסיים. שימו לב גם לנושא ולמיקום. אתה רוצה גם בד שאור יסבול את חום הקיץ. אתה רוצה להרגיש הכי טוב שלך מבלי להתנפץ על הכלה. כאשר זה נוגע להתלבשות לחתונות, אני אוהב שמלות הצהרה, צבעים מהנים והדפס. אני אוהב את ג’רזי בולוניה 1909 השמלה שלי כדי להגביר את מצב הרוח המרגש שלי עבור בני הזוג והאירוע.
עכשיו, בואו נדבר על “השמלה”. האם נתקלת אי פעם בשמלה ובצבע שגורם לך להרגיש כל כך טוב? ובכן, השמלה הסגולה הזו של טרקלין Virgos היא השמלה הזו בשבילי. הבד בהיר, הצבע בהיר ועם זאת מסוגנן עם סגנון פלרטטני. קל להחליק על השמלה הזו וללכת. אתה לא צריך כל כך הרבה אביזרים. מבחינתי זו עגילי הצהרה טובים וסנדלים בורדו בניגוד לצבע הסגול. השלמתי את המראה שלי עם שפתון אדמדם/כתום “ליידי סכנה” על ידי מק כדי להגביר את כל המראה. אם עקבת אחר הבלוג שלי, אתה יודע כמה אני אוהב קטעי הצהרה מחליפות הצהרה לשמלת הצהרה זו. אני גם אוהב צבעים נועזים. באופן מפתיע, לא לבשתי ג’רזי סביליה את הטון הצבעוני הסגול הזה או פרסמתי ג’רזי כדורגל עליו בבלוג. הטון העשיר והסגול העמוק מדהים. הצבע בלבד מספיק בכדי לגרום לך להתבדל כאורח חתונה בקיץ הקרוב ומעבר לו. אם כבר, סובב ראשים בשמלת אורחים לחתונה בקיץ.

< >

שמלה: שמלת טרקלין בתולה; נעליים עליה כאן/כאן, נסה זאת כאן; עגילים: ASOS – עגילי שרוול בר ישנים, Bauble Bar,

שמלת אורחים לחתונה בקיץnull